Jyrbalaboln el. svammeljättebollen

I kväll har jag varit på revyn Jyrbalaboln. Riktigt bra, både skådespeleri, dans och musik och jag skrattade så tårarna rann. Alltså precis som det ska vara när man är på revy. Tack Lillemor för att du hade fixat biljett till mig.

Det har varit strålande väder idag, även fast det var 20 minus i morse. Nu är i alla fall vinterns nacke bruten för solen värmde så pass mycket att isen som satt på solsidan på min bil ramlade av. Jippi! Mr x har satt fast mina nya blanka fina navkapslar. Men snyft på min första åktur tappade jag en. Nå, jag köper en reservförpackning när jag åker förbi Biltema nästa gång.




Idag har kissen och jag varit ute i det vackra vädret, fast han gillade inte att snön fastnade i håret under  tassarna. Han är så vacker och nu bits han inte lika mycket. Han gillar till och med när jag borstar hans yviga svans.

Nu ska jag göra kväll.