-25 grader utomhus

Fruktansvärt kallt men ändå en vacker dag med strålande sol.Brrrr.
Min bil startade inte i morse. Hade glömt stoppa i motorvärmaren. Kom till jobbet först klockan 11. Åkte hem 12 men tog med mig några timmars logistikjobb. Men allra först åkte mr x och jag och köpte ett nytt bilbatteri á 1200 kronor, nytt luftfilter, nya tändstift, torkarblad, cleaner till bensintanken, spolarvätska och en doftgran. Aprikosdoft. Sedan kom sonen och fixade alltihop. Nu går pärlan som en klocka utan ryckningar. Skönt! Nu är vi redo för Umeåresan till helgen.

Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Mest kurat och ojat mig över kylan. Mitt knä är tack och lov lite bättre idag,
Nu sitter jag intill ett varmt element i pyjamas, gosiga skinntofflor och en tjockkofta och ändra känns det ruggigt. Det ska bli skönt att krypa ner i sängen och lyssna på Karlavagnen.
Natti natti ♥ och alla mina kära vänner.