Varmt som attan

På jobbet var det så varmt att det kändes som att stiga in i ett torkskåp. Var nära panik flera gånger. Tack och lov hade jag några ärenden så jag kunde åka ut ett par gånger. Ena gången till vårdcentralen och få en kortisonspruta i mitt förbaskade knä. Det känns redan lite bättre. Hoppas det funkar längre den här gången.

Efter jobbet tänkte jag sitta ute i solen men det var för hett. Satsade i stället på att dammsuga och skura golven. Nu i kväll har jag varit ute och vattnat och nu är det nästan höstkyligt med en underbart vacker fullmåne. Har stått och surrat med min granne Tuija. Hon har så otroligt fin trädgård.

Det har inte hänt så mycket mer idag. Tänker på och längtar ofta efter Evelina som är så långt bort, fast hon verkar ha det jättebra så jag är inte orolig.

Även om det nästan för varmt just nu så borde man kunna suga in värmeminnen i sin kropp att ta fram då det är 50 grader lägre temperatur än det är nu. Tiden går så himla fort.