Återbesök till dietisten

Alla värden var bra. Nu funderar jag så klart på vilken brist som jag påstods ha när vi var på seans. För säkerhets skull har jag börjat äta nypontabletter. Hoppas de är så effektiva mot värk som det påstås.

Mr x följde med till Luleå och körde vilket uppskattas av mig. Det som är lite jobbigt är att vi inte har samma musiksmak. Jag blir galen av mycket basljud och dunka dunka. Vi löste det genom att lyssna på radion istället. Köpte en svart tröja till mig och en grå T-shirt till mr x.  Vi unnade oss glasswienerbröd på Coop. Jäkla så goda de är. På hemvägen blev det en varmkorv utan bröd. Inte precis den kost jag borde äta, men jag går ju neråt i vikt och värdena var bra så det kan inte vara någon större katastrof.

Sitter här i yllesockar och huvtröja och småfryser. Ska gå och fixa kaffe och en god macka och sedan slå mig ner framför teven.