Mycket piggare

Vaknade till strålande solsken och många plusgrader. Vattnet porlade i stuprören och massor av av snö hade förvandlats till vatten på min infart. Sedan jag skjutsat mr x till skolan, ätit frukost och vikt min bautatvätthög gick jag ut i det fina vädret och vände näsan mot solen. Jätteskönt!
Idag har matlusten kommit tillbaka. Åt fiskgratäng till middag och det smakade riktigt gott trots att den var köpes. Med mat i magen känns det att krafterna kommer tillbaka. Om en vecka börjar jag jobba så till dess måste jag vara alert igen.
I morgon ska jag ringa hårfrissan och beställa tid. Känns som att min frisyr är alldeles för yvig. Det är läge att göra något nytt av kalufsen. Men vad?
Idag har mr x lagt på sommardäcken. I morgon ska vi städa och tvätta bilen  och sen hoppas vi på att vägarna torkar upp i rekordfart.
Nu ska jag se teve en stund innan det är dags för John Blund.