Härlig dag

Idag var det en riktig kanondag. Solen flödade och jag har fått gjort lite av varje. Bland annat dammsugit upp alla fimpar och tändstickor som tinat fram i gruset runt bron. Det låter tokigt men dammsugaren funkar jättebra eftersom fimparna är så lätta så de sugs in innan man når gruset. Egentligen är det väl inte jag som ska ta bort eländet utan unge herrn som tyvärr är rökare.
Kissen och jag har suttit en stund på altanen och njutit i solskenet. Sedan åkte jag en sväng till Göta.
Har också varit och klippt mig och nu i kväll var Evve hit och hon godkände nya frisyren. Trodde faktiskt tvärtom.

I morgon ska bilen tvättas in- och utvändigt. Har också planerat att åka till Granån och köpa Pelargonior. Tänkte skaffa riktigt många i olika färger. De är så fina.

Ja, vad mer finns att skriva? Lider av svår idétorka just nu.
Natti natti alla kära vänner.