Vilken dag!

Åkte iväg strax efter åtta i morse och har precis kommit hem. Klockan är nu 23.15. Dagen har bjudit på massor av både bra musik och god mat. All musik klingar inte njutbart i mina omusikaliska öron, men jag är väluppfostrad och applåderar när man ska. Lillemor har kört både dit och hem och det gör hon väldigt bra. Spik nykter var hon också. Det är hon i och för sig alltid. Numera vet man aldrig om andra chaufförerna är nyktra. En del vimsiga människor kanske inte ens kommer ihåg att dom druckit när dom sätter sig bakom ratten.

Köpte en blus idag. Svart så klart. Mitt knä värker så förbaskat så det är svårt att trava runt i affärerna. Nöjet blir liksom förstört. I och för sig är det inte så dumt att ha kvar lite slantar på kontot.

Nu ska jag bums i säng så jag orkar upp i morgonbitti.