Jobbarsjuka

Mitt på dagen blev jag jättetrött och mådde illa. Jag kände hur alla krafter bara försvann ur min kropp. Trodde att jag höll på att bli sjuk men sedan när jag kom hem från jobbet vände det och jag fick en riktig energikick. Både bilen och långmattan blev tvättade. Det är så jäkla skönt när man får gjort sånt man går och tänker på.
Hann också och köpa ett annat torrfoder till lilla kissen som föll honom i smaken direkt. Han gillar inte det jag köpte först. Han är fin våran kisse. I natt sov han bredvid min kudde. Han spann så gott.  I kväll upptäckte han tevebilden och har suttit som paralyserad en lång stund.


Den här  kloka meningarna kom med ett mail idag:

Whatever you give a woman, she's going to multiply.
If you give her sperm, she'll give you a baby.
If you give her a house, she'll give you a home
If you give her groceries, she'll give you a meal.
If you give her a smile, she'll give you her heart.
She multiplies and enlarges what is given to her.
 
So - if you give her any crap,you will receive a ton of shit!
 
All my love to you all!