Sju dagar har gått

och i morgon måste jag till jobbet. Tack och lov har förkylningen vänt idag så det ska nog gå bra. Nu värker örat. Det är så typiskt att jag får öroninflammation efter en förkylning.
Jag har mest vilat förutom ett möte på kommun. Den skrynkliga gardinhögen tog jag itu med tidigare i kväll och nu häger de där de ska. De är fortfarande lite skrynkliga men det spelar inte så stor roll för kissen lär använda dom som klätterträd. Snart ska adventstjärnan hängas upp i fönstret. Det känns som om tiden flyger iväg.

I morgon kommer mr x och nu är det bara att hålla tummarna för att allt ska fungera. Ska försöka hitta någon som kan måla och tapetsera hans rum. Jag känner att jag varken har tid eller ork för det också.


Mina prinsdrömmar lever sitt eget liv. Det är ju det här med att våga sig nära och snabbt kyssa
Jag hade behövt en prästkrage för att räkna ja nej ja nej ja nej ja nej .....



Nu har jag har klarat 3 dagars bantning.