Är det inte ryggen så är det handleden ....

Har haft rejäl sovmorgon medan regnet öste ner. Det är verkligen guld värt att få sova så länge man vill. Sedan har jag städat ur min gamla bil. Måste bara slanga över lite bensin innan den säljs. Onödigt sälja den med full 70-literstank. Det var ett jäkla gnuggande för få den fräsch och nu värker min högra Voltareninsmorda handled som bara den. Kan knappt hålla den ovanför tangenterna.


 


Det har varit så skönt att ha några dagar bara med mig själv. Flera av grannarna är borta på semester så det är bara jag och gråsparvarna. De är i och för sig ganska påträngande när de vill ha bröd. När jag lämnar ytterdörren öppen kommer de in efter mig och det är inte så jättekul med fågelskit inomhus. Att mata fåglarnas ungkullar hör numera sommaren till.