Tandläkare, idioter och annat helvete

Idag har jag gjort etapp 1 hos tandläkaren. Jag har alltid varit rädd för tandläkaren men kunnat kontrollera rädslan tack vare en lugn privat tandläkare som gett mig den tid jag behövt. Numera jobbar hon på Folktandvården och då får hon stressa som ett vessla för att dra in pengar åt landstinget. Idag höll jag på att explodera av andnöd och hon fick avbryta gång på gång. Tanden blev i alla fall lagad och nu är det tre besök kvar. Jag ska överleva. Jag ska överleva. Jag ska överleva.

När jag kom hem fick jag ett mycket tråkigt samtal som gett mig ångest så in i helvete. Inombords är jag som en rasande lejoninna som är beredd att gå i döden för min unge. Alla som tror att samhällets skyddsnät är humant kan glömma det på en gång.

Idag har jag ätit en bit av en väldigt gräddig tårta som Skolverket gett till alla skolor i kommunen för att kommunen meddelat dem att de åtgärdat de brister som de anmärkte på vid senaste inspektionen. Hm ... tårtan var lika dålig som skämtet om åtgärderna. Tänkte spy upp den men den hade redan inordnat sig bland de övriga fettcellerna runt magen.


Jag är inte det minsta kul just nu. Det skrämmer mig. Längtan efter kärlek finns tack och lov kvar och när jag läste Lillemors underbart sensuella och fräcka dikt skenade min fantasi iväg till en betydligt mysigare tillvaro än den jag befinner mig j just nu ... och slutet uttrycker nog de känslor jag har för en viss myndighet. Hehehe

Jag ligger i sängen & tänker på
natten som gick.

Jag vill krama dig hårt. Du kom till
mig i sommarnattens värme


Det som hände mellan oss inatt
finns i mina tankar.


Du undersökte min kropp, hungrigt
sög du mig tills jag darrade av
utmattning.


Det enda som finns kvar efter dig
är minnet, märkena & fläckarna i
sängen.


Nu ikväll vet jag att du kommer
igen.

Så jag väntar på dig klarvaken &
förberedd.



För i natt ska du dö din SATANS................


MYGGJÄVEL